fredag 30 september 2011

Då kör vi igen!

Har varit frisk (hostfri) i nästan en vecka nu och har kunnat träna i två... Så nu ska man väl vara på G igen :) Jag avbröt ju septemberfighten pga envis förkylning och med facit i hand var det helt rätt val. Jag ska nu köra i oktober istället och jag hoppas innerligt att jag får köra så som jag vill :)

Mätte mig på en tanitavåg idag för att få några ingångsvärden, detta är väl de bitarna som är mest intressanta:
Total fettvikt: 15,6kg
Varav...
Höger ben: 3,8kg (8,4kg muskler)
Vänster ben: 3,8kg (8,1kg muskler)
Höger arm: 0,8kg (2,6kg muskler)
Vänster arm: 0,8kg (2,5kg muskler)
Övrig kropp: 6,4kg (29,4kg muskler)
Sedan hur säkra dessa värden är känner jag mig tveksam till, men det är i alla fall något att utgå från :) Dessa vikter skulle (om de vore exakta) endast lämna ca 7kg till all fett och muskelfri massa i kroppen, vilket för mig låter högst osannolikt.

Imorgon blir det till att springa topploppet, en mil ska avverkas, vilket jag känner mig ganska nervös inför då jag inte alls löptränat under hela september (blev ju sjuk -.-) Jag har kolhydratladdat under kvällen i alla fall, vilket känns bra, så jag får hoppas att energin ploppar fram imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar