onsdag 7 september 2011

Inte bli sjuk... Inte bli sjuk... Inte bli sjuk...

När man precis tror att man lyckats avvärja en förkylning knackar nästa på dörren... Esberitox, te, halstabletter är mina vänner nu... Å kanske lite mer energirik mat än vad FF-kosten förespråkar. Vet faktiskt inte riktigt på det sista, men jag vill inte köra stenhårt på kosten när jag är orolig för förkylning.

Igår körde jag FUSTRA-programmet, dock fick jag ont i sidan av magen när jag sprang, så jag var knappt svettig när jag kom tillbaka... Körde 20 min zumba på slutet istället... Idag blev det Body Combat, kanske var dumt med tanke på hur jag känner i kroppen men jag vet av tidigare erfarenhet att träning leder till att det antingen går över eller bryter ut... Ska göra mitt bästa i övrigt för att det förstnämnda ska ske.

Till middag blev det lax och bulgur (uppmätt enligt FUSTRA), får hoppas att den energirika laxen är precis vad jag behöver nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar