måndag 5 september 2011

Helgen!

Helgen var ju som planerat ingen FF-helg, men detta var alltså planerat från start och tyder inte på dålig karaktär hos mig (åt i alla fall ingen efterrätt!) :) Nu är det resten av månaden stenhård FF som gäller!

Idag kommer det bli dubbla träningspass, först innan jag drar till skolan ska jag köra FUSTRA och ikväll vid 20 blir det Body Combat! Får se hur trött/pigg jag är efter combaten, det är nog helt avgörande för ifall det blir något sammandrag av dagen ikväll eller ej. Än så länge har jag ju inte så mycket att komma med!

Sen måste jag ju nästan få klaga lite också... Nu har det suttit ett tag... Åtminstone sen ons-tors någon gång förra veckan... Har en skum halvsmärta i höger ben, går ända uppifrån höften och ner mot baksidan hela vägen ner i vaden... Det gör inte jätteont utan är mer molande... Det känns när jag sätter mig, reser mig, går, står, springer o.s.v. jag misstänker någon slags inflammation, avvärjde ju nyligen en förkylning som verkade vara på G (esberitox!) och detta kom i samband med det... Så jag undrar ifall att det på något vis satte sig där istället... Mest irriterande och gör att jag inte vågar ösa fullt ut innan det är borta :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar